Igår..

.. tillbringade jag hela dagen med Linnea och Dennis..
Jag gick upp 06.30 och fick åka med Erik när han skulle till jobbet..
Jag kan säga att det va riktigt längesen jag gick upp så tidigt.. speciellt på en ledig dag..
Det va supermysigt.. Vi gick en liten promenad.. annars va jag parkerad i soffan och drack kaffe hela dan.. Linnea sprang å dona lite med dennis ibland.. Skönt att inte ligga hemma själv när man är ledig.. jag gör det så ofta så jag har lessnat.. 17.30 när Erik slutat jobbet kom han och hämtade mig.. Jag va verkligen i Linneas soffa hela dan.. Den är mycke skönare än min..

Idag är jag också ledig, men själv..
Ville äta lunch med Erik.. men det ville inte han..
Hopp.. så idag ska jag ligga å vänta på att det blir middag (jag ska göra en egen sallad *dreggla*), dricka en massa kaffe.. och längta till imåra för då ska jag jobba..

Happy day..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback