Idag..

..har jag jobbat. Det är så jäkla skönt att inte jobba själv. Idag lärde jag upp Emmelie som ska börja jobba extra hos oss. Dagen bara flög förbi.

Efter det drog jag upp till Mio som fyller år idag.. Grattis Mio! Han fyller hela 20 år idag lill-killen..
Vi spelade mario kart till Wii. Det var lika underbart kul som föregångarna.. fast bättre.. eftersom man kör med ratt.. en trådlös ratt. Spela det! Do it!

Sen hämtade Erik upp mig och vi drog och åt på Daffys.. jag tog en hamburgare för en gångs skull. Tar alltid sallad annars.
Igår gjorde vi egen sallad btw.. Åh så gott! Det ska vi göra oftare..

När vi kom hem var det Entrapment på tv. Den är fan bra den.. Det va riktigt länge sen jag såg den.
Nu är den slut och jag är rastlös. What to do?!

I veckan ska vi köpa våran nya dator. Äntligen! Att dela dator är inte det bästa jag vet..
Erik måste juh ha den hela tiden.. han jobbar väldigt mycket hemma.. och han vill väl spela lite WoW han med..
Och då blir jag fast vid tvn.. och jag kan tala om för er att jag är uppiöronen less på tvn.. Skit sak..
Jag sitter så ofta vid tvn eftersom jag är ledig så ofta.. skit jobb..

Nä nu börjar jag skylla på jobbet också.. silly me..
Appropå jobbet.. typiskt intorkade nuckor att komma och vara otrevlig mot mig..
Om du känner dig korkad av min fråga så anser inte jag att det är mitt fel..
Man skulle ha jobbat med djur istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback