Hyllning till en vän

Det bästa jag vet är vänner.. Det bästa jag har är vänner..
Japp, Erik är min absolut bästa vän!
Jag har inte så många andra vänner.. men dom jag har är guld värd!
Speciellt en av dom..
Bland det absolut bästa en vän kan göra (enligt mig) är att ringa och fråga  -Vill du bjuda på kaffe?
Då spelar det ingen roll om jag ligger och sover =P
Varför detta gör mig så lycklig? Det är lite svårt att förklara.. Jag får hoppas att ni redan förstår varför.. Jag är nog inte den enda som känner sig omtyckt av denna impulsiva och enkla fråga..
Jag har en vän som frågar denna enkla fråga ganska ofta..
Hon förtjänar en hyllning för att hon alltid finns där för mig och för att hon vill ha mitt kaffe!


Fjäskigt?
Det skiter jag i..


Kommentarer
Postat av: mulin

Inte alls fjäskigt. Det var fint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback