GRATTIS NISSE!

Min lillebror-som-ser-ut-som-en-lillasyster-i-sitt-långa-bloda-korkskruvslockiga-hår fyller 22 idag! puss på dig!
Jag ringer sen..


Idag har jag träningsvärk! =D
I benen för att jag och Linnea gick en långpromenad i onsdags och i armarna för att jag va barnvakt till Dennis när Linnea klippte sig igår..
Klippningen tog typ en timme.. det är väl en lagom tid att kolla om man har tålamodet att ta hand om en bäbis? Och så är det  kul att testa sig själv.. har jag tålamodet och energin som krävs?
Det hade jag!  Han va inte på sitt bästa humör men det gick! Man fick trixa lite.. men jag klarade det! Lyckan! Detta gör jag jättegärna igen!
Han är världens sötaste..
Sen ville Linnea bjuda på lunch som tack för hjälpen.. Tack Linnea! Jag hade bara roligt!
Vilken lyxlunch! Grönsaker i massor.. lasagne och pannkakor med grädde! Kaffe och kaka..
Det va inget dåligt tack det!
Tack för igår! Jag hade en riktigt trevlig dag!

Tills man kommer till jobbet..
Jag har aldrig varit så skitnödig så länge nångång!

Ikväll är det postkodmiljonären! sweet!

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag ska kolla på Postkodmiljonären ikväll så kanske jag räknas som typ.. f-kändis om du är c? :)

Postat av: Värmlands Anna

Ellen! Jag tycker verkligen att du ska fundera på hultsfred! Fatta va bra det kommer bli! bo i tält fullt av spindlar och lera upp till öronen, kan ju inte gå snett! puss på dig raring!

2008-04-18 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback