1186 km senare

I helgen var jag och Erik i Piteå.
Jag har aldrig varit så långt norrut förrut.
Tåsjö måste vara den mest nordliga ställe jag varit på innan..
Där bodde vi hos eriks farmor, som bor på världens mysigaste ställe alldeles vid havet..
Hon fyllde 60 år så vi va där och firade henne..

Ja det va längesen min farmor va 60 år..

Så nästa helg ska vi inte röra oss ur fläcken!
Lite drygt 250 mil tar på kroppen när man är så gammal som jag..

Nu börjar allvaret iaf.. Från och med igår kommer jag jobba heltid plus lite till..
Isf 18 timmar i veckan som jag jobbat i 1 och ett halft år nu..
Det kommer inte bli lätt.. men jag har latat mig alldeles för länge nu!
Gief cash!

Så för första gången på länge så är jag faktiskt ett Busy bee..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack själv! Vå får göra om det nån dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback