Vad händer nu då?

Inte så mycke..
Jag och Erik passar hus och katt åt Eriks pappa. Det går ganska bra. Där finns det juh ugn =) så vi passar på att äta en massa pommes. mumma.
Och tro det eller ej men det har varit jävligt roligt å tvätta! eller ja.. iaf skönt.. Men det blir så när man har unlimited tillgång till tvättmaskin, när man annars aldrig har det.

Har hunnit känna en massa känslor den senaste veckan.. det har varit väldigt upp och ner. Näe förresten.. bara en massa ner..
Men det löste sig och jag har fått ett förlåt.. Inget dåligt heller.. Shit.. bättre än en dikt!
Så nu är allt bara bra. Carro ska få se det sen.

Har varit ledig en vecka nu å slappat en massa.
Men från och med idag så jobbar jag varje dag i typ 4 veckor.. förutom söndagarna då. För nu är det Thomas och Molles tur att ha semester. KUL FÖR DOM!

Nu har jag bestämmt mig för att bli lite mer aktiv i mitt bloggande.. fast det är ganska lätt att säga.. men jag ska försöka..



Kommentarer
Postat av: Mogge

Pfft!! Molle? *grrr :P

2007-07-11 @ 21:27:16
Postat av: carro

hihi carro ska få se den sen! myspysbusmus xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback