Lycka!

Det har flyttat in en ny älskling i den här lägenheten! Den har allt man kan önska sig och med ett skinande läckert yttre! Hos oss kallas han Hot Mama.. men är mer känd under namnet Playstation 3..
Han ska få en ny kompis snart.. han har dock inget namn än.. men det finns en stor chans att han kanske kommer heta Philips. Fast han kommer också få ett hetare namn, som säger mer om hans manlighet.

Jag är så lycklig!

För några dagar sen va jag och kollade på en lägenhet. Det blir lite trångt att bo 2 på 27 kvadrat.
Den va hur snygg som helst och perfekt! Tack till Jojo som följde med!
Så idag la jag och Erik ett bud.. så vi kan bli sambos på riktigt!

Jag är så lycklig!

Kommentarer
Postat av: Älskling

Jag längtar älskling!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback