Jävla dag

Mjo.. den va igår..

På eftermiddagen ringde dom från Svensk fastighetsförmedling och meddelade att vi fått lägenheten!
VILKEN LYCKA!
Jag och Erik blir äntligen sambos på riktigt i en bostadsrätt! Och vi flyttar redan i augusti!
Vi firade med att äta på Dalwhinnies och det pirrade i magen hela kvällen!
Och jag fick en massa bilder i huvudet hela tiden.
Hur ska jag möblera?
Vart ska jag ställa alla badankor?
Vad ska jag välja för gardiner som Erik ska köpa?
Vilka möbler ska jag välja ut som Erik måste köpa?
Osv..

Svåra beslut..


Men sen föll jag ner på jorden igen..
För 21.15 gick en kär familjemedlem bort..
Har inte förlorat en nära släkting förrut..
Sorgen tog över och lägenhetsplanering blev begravningsplanering..

Stor lycka och stor sorg ska inte komma på samma dag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback