The Burning Crusade

JA! då va det äntligen här.. spelet jag har längtat efter..
När man har väntat på ett spel i över ett år så har man ganska höga förväntningar.. men det löste sig för TBC är helt underbart!
En del nya ställen är så vackra så man får en liten tår i ögat.. speciellt stället där man börjar som Bloodelf..

Kolla här så vacker jag är..
13 Mage

168733-1


Jag är så lycklig!


Så har jag naturligtvis en lvl 61 också!
Jag är så stolt över min lilla Gnome Mage som har blivit så stor!
Jag spelar inte så ofta.. därför jag inte har en massa epics för er som undrar..



168733-2


Det var kaos när TBC släpptes.. Vi hade nattöppet där jag jobbar.. 
Vi sålde ca 200 ex mellan 00.01 - 02.00.. i våran lilla butik..
Orka att folk är så galna..
Visst är det grymt kul.. men en del sjukanmäler sig från jobb bara för att spela ett spel..
Sån är inte jag.. skulle iofs vilja.. men då skulle chefen bli så arg.. ^^


Men snart kommer det efterlängtade Final Fantasy 12 också!
Den 23 Februari mer exakt.. Då får TBC vänta ett tag..

Ja jo.. jag är nog ganska nördig.. yey!

Kommentarer
Postat av: JoJo

Mer bloggande, mindre nördande ;)

Postat av: Anonym

fniss :) mer nördande för the win! btc is the shit!

/deh

2007-01-26 @ 20:23:25
Postat av: Snabel

Ja jag måste nog hålla med Deh där! Nördande är det jag lever för ^^

2007-01-26 @ 21:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback