Inventering

Morgonen gick inte speciellt bra alls..
-Sa hejdå till Fröken Stugun..
-Sov 3 timmar..
-Försov mig 20 minuter..
-Fick skäll..

När det närmade sig lunch gick det betydligt bättre..
-Pratade lite med Fröken Stugun..
-Åt på Via grande med Mattias..
-Va allmänt yberbra på att jobba..
-Överlycklig för att jag klarat dagen så här långt..


Sen va tiden kommen för det värsta på hela halvåret..
Inventering är inte så lajbans som det låter.. det gick iofs ganska snabbt.. å vi hade ganska kul.. men det är jobbigt å hoppa mellan alla hyllor bland alla miljoner spel.. isch!
Som tur va är det över... -suck-
Så nu bär det av till afterworken på Plaza.. "jippi"..
NEJ! det är inte jag som valt stället.. hoppas discokväll inte är så gej som det låter.. men men.. chefen går juh dit ganska ofta så det kan juh inte va så illa..

För att börja dagen lika underbart imåra så planerar jag att vara riktigt bakis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback