Bebisar

Jag har juh faktiskt två rumskompisar som jag glömt att nämna..
Vi bor ganska litet.. så dom är smått jobbiga att bo med.. men dom är så söta så det gör inget..

Zelda


168733-3



Sauron

168733-4

Dom är ganska nya på dom här bilderna.. nu är dom typ 2 år och ganska mycke större.. har tyvärr inga nyare bilder på datorn..
OCH JA!! dom är sötast i hela världen!! så de så.. iaf Zelda.. mammassötaälsklingsfavoritbebis!

Namnen på mina eventuella riktiga bebisar har jag tänkt väldigt mycket på den här veckan.. och jag har kommit på två perfekta namn! Dom funkar till både tjejer och killar.. perfekt! Men det är viktigt att jag får två barn.. varken mer eller mindre.. dom ska heta Gillert och Gört.. helt underbart klockrent!


Anywho.......

Skulle vilja hälsa till några personer också..

-Fröken Stugun: Plommongurkan min!

-Mamma:
Nej jag ska inte döpa mina barn till Gillert och Gört..

-Jojo: Läppen Läppen Läppen Läppen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men döööör vad söta dom är!! /deh

2007-01-31 @ 23:53:13
Postat av: JoJo

Typiskt judekatter det där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback