Håller vi på att dö ut?

Vad händer med oss nördar? Är vi en döende ras?
Idag pratade jag med en kompis på msn. Hon gjorde verkligen min dag.. trodde jag skulle skratta ihjäl mig.. men det va smått läskigt..
Det som följer nedan är kanske inte så farligt.. å det bevisar kanske inte att vi nördar inte lever så länge till.. men det är iaf ett steg i den riktningen..

Jag har lovat att inte nämna hennes namn.. you'll soon see why.. enjoy..


Tjej 19
:

jag har värsta ilands problemet.. Jag vill installera sims expansion och behöver 95 mb ledigt men jag har endast 10 gb ledigt.. jag har en dålig datta..

Ellen:
Då får det juh plats.. Oo

Tjej19:
neeh.. jag kan ju inte installera 95 mb om jag bara har 10 gb

Ellen:
Giga är större än Mega

Tjej 19:
VAFAN SÄGER DU xD bra att jag kan sånt som går itmedia xD




Anywho......

Jag skulle vilja hälsa till några personer:

Tjej 19: ..........  (Du kan va en söt..)

Chefen Mogge: Vad tycker vi om det här? Även fast du vägrar erkänna det så vet jag att du är nörd! =)

Jojo:  Faller en, falleralla..

 

Kommentarer
Postat av: JoJo

Hahahahaha, vi kan ju låtsas att jag skrattar MED henne men både du och jag vet att jag skrattar åt henne ;-)

Närå, förlåt Tjej 19, men det är ganska kul faktiskt.

Fallerallaaa på dig själv. Och han heter MOLLE damn it!

Postat av: JoJo

Mollemollemollemolle!!!!!!!!!!

Jag kan inte sova...

2007-02-04 @ 03:32:10
URL: http://kisseh.blogg.se
Postat av: El Chefo =D

Pfff ja e ingen nöööörd!!! har slutat med wow juh hehe!
Och NEJ! inte Molle plz, de e såå gejgejgejgej! :)

2007-02-07 @ 19:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback