Family Gej

Igår såg jag den bästa filmen i hela världen för 20de gången! Stewie Griffin The Movie!! Du som inte har sett den ska omedelbums se den! Det är en film som aldrig blir tråkig..
Check it out!

Idag har varit en väldigt mysig dag.. 
Det börja med att jag och Jojo tog en fika.. det va ganska mycke folk på stan idag.. trotts det kassa vädret.. så det va en massa folk på Wedemarks.. men vi trängde in oss i ett hörn..
Som tur va är vi så små och nätta så det gick finemang.. annars hade Jojo bara kunnat spöa nån tjockis som satt och tog upp för mycke plats.. hon fixar biffen..

Sen gick jag hem och mös lite med Erik som låg och sov i min säng. Efter att ha gjort det hela dan så åkte vi och handla lite god mat och åkte hem till mig och åt och kollade på Day after tomorrow..
Sen mös vi lite till.. wei! Happy day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback